Happy YogI Retreat

23. April
11. Juni
17. September
12. November 

Klokka 10:00 – 13:30 Vi inviterer deg inn i  yogabobla en hel lørdag.


Du får: 

– 3 yogaklasser 1 meditasjon – Varm te og Raw Food snacks – Foredrag (ulikt tema hver gang) – Lunsj (ulik lunsj hver gang) Vårt mål er at du skal få trigget dine 5 sanser, og vi vil at du skal kjenne på ro og egentid hele dagen🙏🏻 

SLIK MELDER DU DEG PÅ: 

Betaling vipses til #418 07775
Kvitteringen sendes til
hei@happyyogi.no

Du er da påmeldt 👍🏼
Pris: 590kr.pr.person
Antall: 9 plasser

Gled deg til en herlig dag og ikke minst roen som følger deg resten av helgen🙏🏻
Vi gleder oss til å stresse ned med deg.

Kom som du er, Namaste.

MYK YOGA  Her får du rolige bevegelser. Vi jobber med øvelser alle kan få til. Dette er timen for deg som ønsker et lite pusterom og avslappende egentid og kjenne på kroppen. Her får du rolige, myke tøyninger, med fokus på pust og pusteteknikk. Timen avsluttes med avspenning og kroppscanning (ledet avspenning).
MYK ASTHANGA YOGA Myk ashtanga yoga er en time hvor vi gradvis blir introdusert for første serien frem til Navasana og noen avsluttende stillinger. Timen avsluttes med en savasana i form av en guidet avspenning. Ashtanga yoga er en aktiv dynamisk fysisk yogastil hvor pust, bevegelse og meditasjon forenes. Ashtanga yoga åpner kroppen og bidrar til kroppsbevissthet, smidighet og balanse både fysisk og mentalt. Et viktig kjennetegn ved Ashtanga er vinyasaprinsippet som betyr at man synkroniserer pust og bevegelse som bidrar til en dynamisk flyt mellom hver stilling. Vi kaller den Myk Asthanga fordi vi gjør den mindre streng, og tillater oss å kjenne på myke bevegelser. 
MEDIYOGA På våre Mediyoga timer vender vi fokuset innover. Vi lager ett godt pusteanker som blir med oss gjennom hele timen, dette legger grunnlaget for pust og bevegelse i balanse. Mediyoga er ett kraftig verktøy, et verktøy som har mye forskning. Forskning viser at bare 20 min en gang i uken, kan vise resultater. Dette er en time som er bra for alle. Vi har fokus inn i kroppen, bruker små, men kraftfulle bevegelser og avslutter med enkel meditasjon.